کارتوووون کده

کارتوووون کده

در این وبلاگ شما میتونید قشنگ ترین کارتون ها رو بشناسین
کارتوووون کده

کارتوووون کده

در این وبلاگ شما میتونید قشنگ ترین کارتون ها رو بشناسین

لوراکس

موضوع: پسرکی 12 ساله در جستجوی چیزیست که با آن می تواند نظر دختر رویاهایش را به خودجلب کند. برای یافتن آن باید داستان لوراکس را کشف کند. موجودی بد اخلاق ولیفریبنده ای که برای محافظت از دنیای خود می جنگد.



نظرات 13 + ارسال نظر
الینادودانگه سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:35 ب.ظ

مگه میشه مردم این قدر بیچاره باشند که به خاطر یک پارچه درخت هارا نابود کنند.

سایه(shadow) پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:39 ب.ظ

سلام!
لوراکس روخیلی دوست دارم!من دوبله فارسیه پرشین توونیشودیدم،یکی آهنگ دنیارومیسازیمه.
یکی آهنگ خنزره که خیلی مسخره بود.اگه خواستین
دانلودکنین برین توسایتwww.persiantoon.com

خواهر گوگولی آزاده چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:39 ب.ظ

این که لوری خودمونه.... البته خیلی سانسور داشت

آره.............چه جورم

فاطمه جون دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 05:22 ب.ظ

لوراکس جز قشنگترین کارتونایی که من دیدم!

موافقم

DIBA یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:53 ب.ظ

من وقتی این کارتونو دیدم خیلی گریه کردم(اخه من اشکم لبه مشکمه!)یه جاهاییشم خیلی خندیدم!عاااااااااااااااااااااااااااااااااالیییییییییییییی بووووووود

مهتاب گله پنج‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:36 ب.ظ

شعراش رو تو فارسیش چه جوری میخونه؟

دوبله های مختلفی داره من دوتاشو شنیدم هر دوتاش قشنگ و جالبه

مهتاب گله چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 05:12 ب.ظ

زبان انگلیسی اش را از نوه عمم گرفتم دیدم

فارسیش هم قشنگه

mona دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:28 ب.ظ http://kolebar.blogsky.com

اون بالای صفحه است جایی که قبلا می نوشت بلاگ اسکای الان آرم بلاگه خودمو می ذاره
من لینکت کردم میتونی بیای ببینی

OK

mona شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:51 ب.ظ http://kolebar.blogsky.com

سلام بیا تو وبلاگم هم مطلبه جدید گذاشتم هم آرم برا وبلاگم درست کردم
راستی لینکم کن

هروقت شما لینکم کردی منم از خجالتتون درمیام
آرمت کو؟

هلیا پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:34 ب.ظ

متشکرم ازت من این کارتون رو دیدم خیییییییییییییلی فوقولاده بود

خواهش میکنم

مهتاب پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:29 ق.ظ

من اینو دیدم بیتا فوقعلاده بود خیییییلی باحال بود مخصوصا آهنگاش

کجا دیدی؟

mona یکشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:27 ب.ظ http://kolebar.blogsky.com

باید کارتون قشنگی باشه

خیلی باحاله ولی خودم ندیدم

آرتمیس شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:15 ب.ظ http://mosaferkocholo15.blogsky.com/

وای داداشم خیلی تعریف این فیلمه رو کرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد