کارتوووون کده

کارتوووون کده

در این وبلاگ شما میتونید قشنگ ترین کارتون ها رو بشناسین
کارتوووون کده

کارتوووون کده

در این وبلاگ شما میتونید قشنگ ترین کارتون ها رو بشناسین

اسمورف های ۲

اسمورف های دو اومد الانم ۳توراهه

متاسفانه فعلا نمیتونم عکسی رو آپلود کنم ولی بازم سعیمو میکنم 

پرشین تون قراره ۱۲فروردین ۱۳۹۳ اون رو پخش کنه 

موضوش:

در اسمورف ها 2،گارگامل (با بازی اغراق شده هنک آزاریا) از اینکه تبدیل به جادوگری محبوب در پاریس شده ناراحت است.او برای سوژه های آزمایش ناموفق خود یعنی شیطونک ها (کریستینا ریچی،جی بی اسموو) نقش پدری مایوس و بد اخلاق را دارد.شیطونک ها به اسمورف ها شبیه اند ولی جوهره ارزشمند و آبی رنگ اسمورف ها در آن ها دیده نمی شود.گارگامل که به دنبال آبی کردن شیطونک های خود با استفاده از فرمول بابا اسمورف است،نقشه ای برای دزدیدن اسمورفت می کشد و بار دیگر در صدد تسلط بر جهان است.

منبع:نقد ایرانی


آپ شد :-)

سلام به همه ی طرفدارای کارتووووون 

اومدم که آپ کنم دوباره برم چند قرن دیگه برگردم تا اینجا تار عنکبوت ببنده!!!! ¡¡¡¡¡¡¡¡

شوخی کردم

خب عیدتون هم پیشاپیش مبارک 

پرشین توووون که مارو با کارتوووونای جدیدش غافلگیر کرد منم شما رو غافلگیر میکنم:


پرشین توووون اومد تو         

 هاتبرد!


اینم خبر خوووووش من