کارتوووون کده

کارتوووون کده

در این وبلاگ شما میتونید قشنگ ترین کارتون ها رو بشناسین
کارتوووون کده

کارتوووون کده

در این وبلاگ شما میتونید قشنگ ترین کارتون ها رو بشناسین

سونیکX

سونیک یک خارپشت خیلی سریعه که به همراهه دوستانش ودکتر اگمن به سیاره ی ما اومدن.....

نام دوستان:امیل،تیلز،کرم،ناکلس(اون قرمزه(شخصیت موردعلاقم))،کریس و.......


نظرات 14 + ارسال نظر
هیدا یکشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:15 ب.ظ

میشه کارتون کوفته قلقلی رو بزارین

اگه میتونستم میذاشتم ولی فعلا نمیتونم واسه دانلود چیزی بذارم راستی شبکه پویا ۲شو میذاره

حسین شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 02:44 ب.ظ http://www.lakpooshthayehninja.blogfa.com

سلام دوست گلم به وبلاگ منم یه سری بزن ممنون.راستی وبلاگت خیلی خوشکله

مرسی باشه عزیزم

یبیب چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:00 ب.ظ

?

الینادودانگه سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:27 ب.ظ

الینا7خرداد ماه سال1392ساعت11:30 من که ازسونیک متفرم

(...) سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:09 ب.ظ

سلام ببخشیدمن می خواستم یه وب بسازم کمکم
میکنی؟من خواهرکوچولوی سایه(shadow)

اول توبلاگ اسکای یا هرچی میخوای عضوشو

سایه(shadow) جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:11 ب.ظ

منم جت روبیشتراز شادووسونیک وسیلوردوست دارم

پارمیس پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:10 ب.ظ

من سیلور رو با ناکلز رو بیشتر از همه دوست دارم

سایه(shadow) سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:17 ب.ظ

من که میرم توش یه چیزی میادکه نوشته:
try again

سایه(shadow) دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:08 ب.ظ

فیلتربودا.........

الان که نیست اصلاواسه چی بایدفیلترباشه؟

سایه(shadow) دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 03:59 ب.ظ

دوست عزیزوبت فیلتره!

نه فیلترنیست!!!!!

سایه(shadow) دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:56 ب.ظ

وای من غلط بکنم بگم سونیک خوشگله پس براچی اسم خودموشادوگذاشتم؟!
من هم قبول دارم شادوعشقه

shadow the hedgehog دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 03:31 ب.ظ http://www.mahur32.com

چرا اسیو، شادو، سیلور، مایتی اینا رو ننوشتی؟ میدونستی شادو از سونیک قوی تر و خوش تیپ تره؟
وللش! شادو I LOVE YOU! فقط شادو رو عشقه! یه دوست دارم میگه بدن شادو زندگی معنی نداره منم همینو میگم! به وبم حتما باید سربزنی!
اگه بگی سونیک بهتره وای به حالت!
سونیک بیریخت بی قیافه! اییییییییییییششششششش!
شادو شادو رو عشقه

من از ناکلز خوشم میاد
ازسونیک متنفرم!

سایه(shadow) پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:33 ب.ظ

مردم کجایین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وللش!سونیکI love you

سایه(shadow) پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:10 ب.ظ

سلام به دوست عزیز!
مرسی ولی بایدبگم اون «امیل»نیست وبلکه«امی»
(ایمی) ـه

واقعاااااااااااااااااببخشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد