کارتوووون کده

کارتوووون کده

در این وبلاگ شما میتونید قشنگ ترین کارتون ها رو بشناسین
کارتوووون کده

کارتوووون کده

در این وبلاگ شما میتونید قشنگ ترین کارتون ها رو بشناسین

ایگور

ایگور در دنیایی پر از دانشمندان و اختراعات شیطانی ایگور رویایی بزرگ در ذهن دارد و میخواد در رقابت سالانه علوم اهریمنی پیروز شود. او در یک ازمایشگاه کار میکند و دستیار یکی از دانشکندان مجنون است ولی دانشمند بر اثر یک حادثه جانش را از دست میدهد و حالا ایگور اماده میشوند تا بزرگترین شیطان را اختراع کند تا بتواند در مسابقه بقیه اختراعات را نابود کند و رهبر شیاطین شود اما …


نظرات 7 + ارسال نظر
آزاده پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:35 ب.ظ

بیتا جان من امدم بهت سر زدم.امر دیگه ای ندارین؟!!!!

حنانه جون چهارشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:35 ب.ظ

من همون خواهر فاطمم.کارتون قشنگیه ولی من بچه بودم دیدم زیاد متوجه نشدم

خودم باشماآشناهستم آگه میشه به فاطمه جون بگو یه سری به ما بزنه!

سایه(shadow) پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:24 ب.ظ

سلام،ببخشیداون حالا ـه نه هالا.
بگذریم! به قول خودش:دکترایگوراشتاین!!!

فاطمه جون یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:32 ب.ظ

من ایگور بدون سانسورشو دیدم...خیلی قشنگه

هالا چه گیری دادی به سانسور

گلناز جوووووووووووووووون یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:17 ب.ظ

مرسی!!!!!
با اینکه 60 سال سنمه ولی عاشق کارتونم
مخصوصا ایگور

فرشته جمعه 14 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:39 ق.ظ

سلااااااااااااام....تولدت مبااااااااااارک

مرسی فرشته جون ازکجا فهمیدی؟

ادمین دوشنبه 10 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 04:54 ب.ظ http://tmntninjaturtles.blogfa.com

سلام
لینکتون کردم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد