کارتوووون کده

کارتوووون کده

در این وبلاگ شما میتونید قشنگ ترین کارتون ها رو بشناسین
کارتوووون کده

کارتوووون کده

در این وبلاگ شما میتونید قشنگ ترین کارتون ها رو بشناسین

لاکپشت های نینجا

شما بااین کارتون آشنایی خوبی دارین ولی من باید بگم که سریالش ازفیلم سینماییش قشنگ تره 

این کارتون شامل 4برادر است به نام های لیوناردو.داناتلو.رافایل.مایکل آنجلو

لئوناردو:فرمانده ی گروه و عزیزدردانه ی استاد .چشم بند آبی

داناتلو:مغزمتفکر گروه وازهمه بیشتر مایکی رودوست داره .اگه اون تو گروه نباشه اونا شکست میخورن.چشم بندبنفش

رافائل:شخصیتی خشن و عصبانی .با لیو و مایکی کل کل زیاد میکنه و دانی رو بیشتر ازهمه دوست داره.چشم بندقرمز

مایکل آنجلو:شخصیت طنز و شیطون داستان لیو رو ازهمه بیشتر دوست داره .چشم بندنارنجی





نظرات 26 + ارسال نظر
طاها چهارشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 03:23 ب.ظ

سلام من این سایت را دوست دارم .

هلیا دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:48 ب.ظ

یه مدت نیومده بودم دلم تنگ شده بود وبت خیییییلی خوشگل شده عزیزم عین همیشه فوقلادست

نگین جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:10 ب.ظ http://RUFAEL.BLOGFA

نباید بگی چشم بندمثلا آبی باید بگی پوشش آبی

حنانه جون جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:14 ب.ظ

سایه(shadow) چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:41 ب.ظ

ببینم بیتاجون بخاتراینکه خودت عاشق دانی هستی نوشتی:اگه اون تو گروه نباشه اونا شکست میخورن.

نه بابا ازیه جایی این مطلبو کپی کردم!

پارمیس دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:26 ب.ظ

به لئو حس دیتون مى شه؟به دل نگرفتین؟به هر چى باشه از اول دنیا تا اخر دنیا عاشق دانیم

سایه(shadow) جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:44 ب.ظ

حنانه جون!خودت پرسی یااسی؟

حنانه جون چهارشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:56 ب.ظ

بله . چون اون زمان عاشق رنگ ابی بود به نظر من دلیل مسخره ایه ...اگه بهرنگه منم داناتلو ومایکلو دوس دارم راستی پرس پلیسی یا استقلالی؟

حالا.....از فاطمه بپرس

خواهر گوگولی آزاده شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:13 ب.ظ

وااااااااا!خواهرمن مگه اینارو می شناسه؟؟؟

آره تازه از لئو اون آبیه خوشش میاد!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:41 ب.ظ

لئو خود شیرین نیس بعدشم راف لئو رو از بقیه بیشتر دوس داره

خواهر گوگولی آزاده چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:42 ب.ظ

مثلا شما دختری...

این سوالو اول از آبجی محترمه بپرس!

فاطمه جون دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 05:26 ب.ظ

فقط لئووووو!

بروبه خواهرت بگو

هلیا سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:17 ب.ظ

چند باز از اول ببینیم خسته شدم تا حالا سه بار از اول نشون دادن ولی بازم اشکالی نداره

آره منم اعصابم خرد شد اه

هلیا سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:48 ق.ظ

منم از این موضوع خیلی ناراحت شدم ولی اون خوب میشه

بله

هلیا پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:00 ق.ظ http://mahs.blogsky.com

ببخشید دیر جواب دادم .
داناتلو.

خوشبختم
امروز تو پرشین تون نشون داد تازه دان براثر DNAهای هیولاهای بیشاب هیولاشده

تیلور دوشنبه 20 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 02:18 ب.ظ

همیشه راف به لءو می گه خود شیرین

خب خودشیرینه دیگه

[ بدون نام ] جمعه 28 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:42 ب.ظ

شما؟

هلیا چهارشنبه 19 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:35 ب.ظ

آفرین منم همین طور

خوشبختم تواز کدوم شخصیت خوشت میاد؟

هلیا جمعه 14 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:50 ب.ظ

یه سوال خودت کدوم کارتونو دوست داری؟

سوال داره معلومه لاک پشت ها

anahita چهارشنبه 5 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:23 ب.ظ http://any.limooblog.com

وب خوبی داری به وبلاگ منم سری بزن

OK

ادمین شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:43 ق.ظ http://www.tmntninjaturtles.blogfa.com

سلام
ممنون از نظرت!
راستش اون لئوناردو هست نه لیوناردو!
اگه مایلی تبادل لینک کنیم.
بای!

ممنون من موافقم لینکتون کردم شمایادتون نره

آرش جمعه 10 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:25 ب.ظ http://www.ninjaturtlestmnt4.blogfa.com

وبت عااااااااااااااااااااالیه!

مرسی

mona سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:40 ب.ظ

ok

آفرین دخمل خوب

mona سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:24 ب.ظ

رفتم قدیمی بود

میگن حالا حالاها نمیاد
راستی نظرای وبتو چک کن

mona سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:29 ق.ظ

منم همینطور دارم میمیرم هی میرم روش می بینم که قعطه ،افسرده و افسرده تر می شم
ولی خدایش کارتون قشنگی

خداروشکر یه نفر مثه خودم پیداشد که دردمو بفهمه !
آخه اون شبکه چی داشت که قطعش کردن ؟
منا اگه مال شما اومد به من هم خبر بده راستی خبرای جدید درباره ی پرشین تون تواو ن آدرسی که جای هیولا در پاریس نوشتم بهش سر بزن
راستی تو کدوم شخصیت لاکپشتارو دوست داری؟

mona شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:19 ب.ظ http://kolebar.blogsky.com

فکر کنم تو24ساعته رو پرشین تونی و هر چی کارتون میذاره می بینی.نه؟

آفرین چقدر تو زرنگی ولی الان 4 روزه که قطعهدارم میمیرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد